I gården..

Jeg fik lige lokket min kæreste med ned i gården for at hapse et par billeder, inden jeg susede til fødselsdag hos min veninde. Det var smadder hyggeligt og en rigtig good old fødselsdag med varm kakao (på luksusmåden med enten After Eight, chili eller ingefærpulver), lagkage, boller, og de helt gammeldags lakridspiber – kan I huske dem, uhmmm.

Her kommer lidt billedspam..

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Tee: 5Preview, pencilskirt: Vila, støvler: Butik på Strøget, ring: Pede&Stoffer

Hvad mon der lige sker for Americas Next Top Model posen til sidst, hi hi.
By the way så er det pencilskirt jeg har på endelig kommet tilbage på Vilas webshop i lysegrå, find det her , men skynd dig, for det ryger hurtigt – og til 99,95,- forstår man godt hvorfor.

Comments
4 Responses to “I gården..”
  1. Linelein siger:

    Jeg kan lide hvad jeg ser! Flot outfit Nana!

  2. Nana siger:

    Tak sødeste Line – dejligt altid lige at få en kompliment fra dig:-)

  3. Fint outfit og posering ;-)/Chau

  4. Nana siger:

    Takker mange gange – det er ikke let at posere, men man bliver vel forhåbentlig bedre med lidt øvelse:-)

Skriv et svar

