Har været en tur i byen..

… og fandt de her lækre sager..

Photobucket

Er blevet helt vild med Silvia-modellen fra Gina Tricot – lækkert slim fit, ikke for lavtaljede, god kvalitet og ikke mindst en fantastisk pris på 159,- kr. Købte et ekstra par i sorte, så jeg ikke slider mit første par så hurtigt, og så en helt klassisk mørk vask.

I GT købte jeg også nogle fine ankelstrømper, der alle har en fed detalje i form af skrift, hjerter og en kontrastfarvet kant. De er perfekte til ballerinaer eller – hvis man tør – som spræl i stiletterne. Og så koster de jo næsten ingenting – me likee.

Og endelig købte jeg en strik fra H&M, som jeg nok skal vise stylet på et tidspunkt. Jeg har tænkt mig at lave et Isabel Marant-ish look og sætte mine læderleggins til – inspireret af dette smukke (og meget hypede) billede.

Photobucket

Et par paillietleggins ville altså heller ikke være af vejen. Strikken er oversize og stor i str. – den findes også i en rosa/creme kombination – og også som tørklæde, som jeg også overvejer. Og så havde jeg lige fået den årlige H&M bonus, så strikken var faktisk gratis – jubii.
Har I også fået bonus, og hvad skal den i givet fald bruges på??

I dag var jeg hoppet i min læderjakke fra Munderingskompagniet, som jeg ellers ikke rigtig har fået brugt. Men farven, der er olivenbrun, er fin i denne sæson – og kombineret med min lammeskindsvest fra Custommade og en strikhue med ponpon, kunne jeg fint holde varmen.

Photobucket

Skriv et svar

