Sus i skørterne

Jeg fortryder inderligt at jeg ikke tog et kig på vejrudsigten i morges. I Randers var der vindstille, men det skal jeg saftsuseme love for der ikke var i Aalborg. Ikke en god dag at have hat på. Men efter at have styrtet rundt fra det ene hjørne af byen til det andet, gav jeg efter og købte 3 cookies fra Rex. Turde ikke købe en af deres fabelagtige smoothies i det her vejr. Kunne lige forestille mig resultatet af poncho, hat der flyver af og iskold drik. Uf! Men stedet kan virkelig anbefales hvis i kommer til byen. Især deres Mango Dream skal prøves. Nå men nu sidder jeg så og guffer cookies og oser lidt på Etsy efter fine smykker. Fantastisk side, især hvis man som mig har opgivet Ebay.

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Fine earcuffs og ring fundet her

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Sjove plastiksmykker fundet her

Photobucket

Fine træøreringe her
Comments
2 Responses to “Sus i skørterne”
  1. Guapizimo siger:

    Jeg var lige inde og kigge på plastiksmykkerne, deres skylines er ret fede, selvom de ser lidt brede ud.

  2. Lise siger:

    Ja spørgsmålet er om man rent faktisk får brugt så "voldsomme" smykker. Men fine er de🙂

Skriv et svar

