My new, warm love

Fangede lige kæresten på vej hjem fra træning, så han kunne nuppe et par billeder af mig i mørket. Ville nemlig lige vise min strik i aktion – i dagens anledning sammensat med grove leggins fra Zara, pudderfarvet striktørklæde fra Black Lily og mine yndlingswedges fra Rützous samarbejde med Mentor.

Photobucket

Photobucket

Er allerede helt vild med strikken – særligt farverne og det løse snit, der har lidt skødesløs boheme-look over sig. Til gengæld kan man også hurtigt få gang i et rigtigt 80’er look – jeg manglede bare en koboltblå mascara og plastiksmykker og whooom, så havde det været ren 80’s hverdagsglam. Overvejer nu den lyse model også, tænke tænke. ´
Og skal jeg have mig et par sorte paillietleggins!!!

Skriv et svar

