Dear Mr. Postman…

… Tusind tak ford din pakke her til aften!

Photobucket

Jeg har nemlig modtaget min iPhone.

Kunne ikke lade være, da jeg til fødselsdagen i søndags hørte flere af pigerne rose den så kraftigt. Og et argument om, at man ikke forstår, hvordan man kune leve med sine tidligere telefoner, det rammer altså plet hos mig. Kald mig bare naiv forbruger, men har nu haft vidunderet i 2 timer, og elsker den allerede.
Har med vilje valgt 3GS modellen, da jeg ikke er så vild med designet på den nye model og det mere firkantede look. Men det er jo smag og behag.

Jeg har også investeret i et cover – en smule inspireret af dette indlæg hos Camille valgte jeg et “snake-skin” cover i en rigtig girly farvekombination. Nu må vi se, hvordan det ser ud, når jeg modtager det – det kostede 35 kr på Ebay, så det er lige til at klare. Har også fået tilføjet Style.com som app, men vil gerne høre fra jer derude, hvis I mener der er apps, jeg ikke kan leve uden.

Photobucket

Kæresten har også modtaget “nyt legetøj”, så her til aften er vi begge opslugt af hver vores elektroniske dims. Kønt synt.

Comments
2 Responses to “Dear Mr. Postman…”
  1. Linelein siger:

    Åååååååååårh, jeg er vildt missundelig. En iPhone er altså også den næste telefon jeg skal ha. Min nuværende skal bare gå LIDT mere i stykker først.. tænke tænke..🙂

  2. Nana siger:

    Eller ikke tænke tænke, men smadre smadre og et ups: Jeg tabte vist min tlf i toilettet:-) Hermed dagens tips fra mig til dig;-)

Skriv et svar

