Little Monster

Photobucket

That’s me. Lady Gaga’s lille monster. Stor oplevelse at opleve hende og hele universet i går aftes. Blev fuldstændig opslugt, også selv om vi sad blandt børn under 13 og business men i jakkesæt, der så temmelig sure ud. Vi holdte da bare vores egen lille fest🙂 Hvorfor overhovedet komme til en koncert hvis man ikke kan lide den musiker, der står på scenen? Undrer mig hver gang jeg er til koncert. Jeg har fået at vide det er en “dansk” ting. Hvilket jo er temmelig trist.

Der gik pludselig kuk i planlægningen så min idé om at stadse mig helt ud gik lidt i vasken. Men sølvfarvet neglelak blev det da til🙂
I får lige et dagens lige om lidt og så vil jeg ønske mig selv god forlænget weekend og spise noget bland-selv slik.

Photobucket

Skriv et svar

