Oprydning

Jeg skulle i dag have brugt dagen på besøg hos min landmands-bror laaangt ude på Jens Tyndskids mark, men det blev udskudt så pludselig havde jeg en ekstra fridag hvor jeg absolut ingen planer havde. Så fik jeg dårlig samvittighed og tænkte jeg hellere måtte få ryddet op i min skab. Det har medført en del erkendelser.


1.

Photobucket

Jeg har utrolig meget sort tøj. Egentlig frygtelig dumt når man har 2 katte. Har til gengæld også en kasse fuld af fnugruller, men måske man bare skulle til at være lidt farverig?

2.

Photobucket

Jeg har alt for meget pænt tøj (som f.eks silkebukser) som ser fantastisk ud på billeder og i butikken, men som altså bare ikke altid fungerer i den virkelige verden. De hænger derfor bare og er pæne for sig selv. Ærgerligt.

3.

Photobucket

Jeg mangler virkelig underdele, nærmere bestemt jeans. Mine Acne jeans er fantastiske, men desværre i en meget 70’er inspireret blå farve. Det er jo desværre ikke ligefrem hver dag man er i boho-humør.

4.

Photobucket

Jeg har alt for mange sko…i dårlig kvalitet. Er der noget jeg er frygtelig dårlig til er det at spare sammen. Bortset fra min Stine Goya kjole har jeg aldrig sparet sammen til tøj eller sko. Må hellere tage den der opsparingskonto i brug.

Skriv et svar

