Tør jeg…?

I går skulle jeg egentlig bare købe blomster ved Magasin, men kunne ikke dy mig for lige at stikke hovedet ind i H&M – der jo praktisk talt kun ligger en spytklat derfra. Jeg har nemlig haft et rigtig godt øje til en helt bestemt kappe fra netop H&M, men har simpelthen ikke kunne opspore den. Så var det, at søde Emily pludselig udlovede kappen i en konkurrence på sin blog, og håbet om at finde kappen blev tændt. Og og og – så hang den sørme derinde. Hele tre stk. var der tilbage, så hvis du ikke bliver den heldige vinder af Emilys konkurrence, som du kan deltage i her, så kan du måske finde kappen i city.

Og her er den så, den famøse kappe – egentlig mere et stort sjal, men tror den bliver super fin over mine læderjakker på lunere dage (hvis de stadig findes) – og ellers som en stor cardigan til mine Silvia jeans og et par chunky snørrestøvler.

Photobucket

Og da jeg så var derinde i slaraffenland, så kom jeg liiiige til at købe noget leopardprintet med hjem. Det er en ret vild sag, og jeg er stadig meget i tvivl om, hvorvidt jeg tør hoppe i den. Men tjek lige referencen til Balmains smukke uniformsjakker og de fine detaljer.

Skal/skal ikke beholde…? Det skal lige siges, at mine billeder ikke yder jakken retfærdighed – den er langt smukkere og mere detaljerig i virkeligheden.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Her ses hvor H&M’s designere formentlig har fået lidt inspiration til jakken – Balmains fall/vinter collection 2010.

Photobucket

Photobucket
Billeder fra Mymanybags.blogspot.com

Skriv et svar

