Pizza og praktiske tanker

Jeg sidder i øjeblikket og venter (u)tålmodigt på en kammerat som skal hente mig og bringe mig hen til en anden kammerat så vi allesammen kan få fortæret noget pizza. Yes. Og så er det at dét her sker.

Photobucket
Bukser: Provider, t-shirt: Acne, heels: Asos.com, clutch: Moonsoon Accessorize

Festligt ikke? Vi har store planer om at tage til Århus i aften, men om det bliver til noget tør jeg ikke sige. Så jeg tænkte jeg ville klæde mig på til lidt af hvert og har derfor mine converse med i en Føtex-pose. Fashionabelt hva?

Skriv et svar

