Leo-love

Er faldet helt i svime over disse fantastiske Kurt Geiger clogs og Dr. Martens støvler – begge med det fineste leoprint.

Billederne af støvlerne har jeg fra Kia, der har været ude og spotte mange af de fine varer, der kommer til sommer. Synes printet er virkelig gennemført, og støvlerne vil være super lækre til en sort maxikjole.

Clogs’ne i kalvehår er chunky og rå, og vil være fede til mørkeblå jeans og en hvid skjorte chucked in. Enkelt men langt fra kedeligt. De kan købes hos My-wardrobe.com, men er desværre ikke helt billige.

Photobucket

Selv går jeg stadig og overvejer, om jeg skal beholde min leojakke fra H&M. Vil jeg få den brugt, er det for meget leopard på én gang – det er det, jeg overvejer pt. Problemet er, at jeg ikke lige ved hvor bonen er… Hmm…

Comments
7 Responses to “Leo-love”
  1. Laura siger:

    Jeg har nogle jeg har købt i en for lille str, altså doc'sne, det en 38? Har selv købt den ubrugt men af en anden, så ville godt kunne sælge dem for en del billigere end fuldpris. evt via trendsales tænker jeg.

  2. Nana siger:

    Uha, det er interessant Laura. Jeg bruger normalt 37, kan du måske måle dem? Men er de allerede kommet i butikkerne nu?/Nana

  3. Laura siger:

    Jeg kan godt prøve at måle dem, men bliver ikke lige i dag, nok i morgen. :)Men jo de kommer vist i butikkerne her i senefterår/vinter, men mine er nogle jeg har købt tidligere på året brugt, så dr. martens har udgivet dem før. Det er de ægte, har nemlig nogle andre par så kan godt se om de er fake eller ej🙂 Men jeg overvejer at oprette en trendsales annonce, evt hvis du ikke er interesseret alligevel, men også så der er noget sikkerhed i med at man får pengene/varen.

  4. Nana siger:

    Helt sikkert – jamen så sig endelig til, når du har oprettet annoncen, så vil jeg følge med.

  5. Laura siger:

    De er ca. 23 cm indeni – lidt svært at måle for man kan ikke tage sålen ud. Og lægger et link ind med den annonce der, bliver nok i morgen jeg får taget nogle bileder og laver den.

  6. Laura siger:

    Så ville mit kamera og computer godt samarbejde, så nu har jeg fået lavet en annonce: http://www.trendsales.dk/annoncer/dr-martens-dr-martens-leopard-stoevler/19240170?Refreshtsusersession=1

  7. Nana siger:

    Tak-jeg kigger på den:-)

Skriv et svar

