I morgen

Jeg har haft den mest dovne weekend nogensinde. Jeg tilbragte min lørdag på sofaen med tømmermænd og min kæreste, der i dag tog til Tyskland. Der har hans chef besluttet sig for han skal blive indtil Torsdag så jeg er helt alene i næste uge. I dag har jeg også ligget på sofaen. Kan I se et mønster? Så nu tager jeg til Århus i morgen og lader som om trætheden og tømmermændende har forladt mig. As if.


Jeg skal på jagt efter en plisseret nederdel, lidt som denne fra French Connection. Det må dog gerne være fra et highstreet-mærke for jeg ved faktisk ikke hvor meget jeg vil få den brugt. Jeg vil gerne have lidt 50’er inspireret vibe ind i min garderobe og tænker at den ville være super til at løse den opgave. Derudover skal jeg have prøvet denne cardigan fra SamsøeSamsøe. Jeg har ønsket mig den til min fødselsdag, men måske var det lige en idé at prøve den på først😉

Photobucket

Comments
One Response to “I morgen”
  1. Guapizimo siger:

    Den ser nu ret lækker ud den cardigan, kan godt forstå du ønsker dig den, men måske en god idé at prøve den først😉

Skriv et svar

