Århus køb

I Gina Tricot fandt jeg denne skønne cardigan. Den er perfekt i mine øjne da den kan bruges til både hverdag og de mange julefrokoster, der jo snart står for døren. Den kan nemt pifte et sort outfit op hele vinteren igennem.

Photobucket
Ringene her er fra H&M og har hvis et Halloween-tema kørende. Jeg synes dog snildt de kan bruges hele året og så er de jo både fine sammen eller hver for sig.

Photobucket

Så blev det også til et ur fra Collage i Bruuns. Jeg synes farverige ure er fantastiske, men har desværre ikke fundet et i de helt rigtige farver. Altså indtil jeg så dette og straks fandt dankortet frem. De har forresten 10% studierabat derinde hvis der skulle være noget der frister🙂

Photobucket

Og så lige til slut de her 2 fine ringholdere fra Søstrene Grene. Det er hvis ingen hemmelighed jeg er glad for katte så de skulle da med hjem til kun 5 kroner stykket.

Photobucket

Comments
4 Responses to “Århus køb”
  1. nøøøørj den cardigan har jeg ledt efter.. havde de mange i århus?

  2. Emma Lovise siger:

    De der katte er rigtig fine!😉

  3. Lise siger:

    De fik et helt læs hjem da jeg var der. Især i M og L :)Ja er de ikke fine? Så søde med deres lille klokke🙂

  4. Nana siger:

    Ih, jeg fortryder sådan, jeg ikke fik den cardigan med hjem sidst jeg var i GT, damn..

Skriv et svar

