Dagens

Her er så endelig et dagens. Et af de bedste køb jeg har gjort i efteråret har været denne cardigan fra Pieces. Jeg elsker virkelig den varme tone den har, det er den helt rigtige camelfarve.

Photobucket

Jeg fik købt nogle rigtig fine ting i dag som jeg viser lidt senere. Bl.a. nogen fine ringe og den lækreste cardigan. Ja, og så fik jeg kigget i Cos. Jeg kan lige så godt sige det som det er: jeg er ikke fan. Men det ville da også være kedeligt hvis vi alle kunne lide det samme hva?
Til gengæld er jeg fan af at Århus har fået ny H&M med den dejligste Trend-afdeling. Jeg har altid syntes det var lidt mærkeligt at Danmarks 2. største by ikke havde en ordentlig afdeling, men det må jeg sige de har gjort bod på.

Skriv et svar

