Something good, something bad

Jeg har ikke været så aktiv på bloggen de sidst par dage, og det er også længe siden, jeg har fået taget et dagens – det ligner mig jo slet ikke. Men sagen er den, at jeg har siddet med et stort eksamensprojekt på CBS, og endelig blev vi færdige i går.

Jeg fejrede afleveringen med at sætte alle mine sommersko og sandaler væk, mens jeg fandt alle kasserne med lækre støvler, pumps og ballerinaer frem. Her fik jeg mig så en både positiv og en negativ overraskelse.

Jeg kunne nemlig glæde mig over, at jeg fandt mine pt smukkeste par sko frem – et par smørbløde læderpumps fra Marc by Marc Jacobs, men en fin bundet sløjfe fortil, peep-toe og en lækker, chunky hæl.

Photobucket

Photobucket

Hvad der er endnu bedre er, at skoene indgår i min til dato bedste udsalgsoplevelse.
Jeg var nemlig i januar i år så heldig at komme forbi Moshi Moshi’s fab skobutik, netop som de havde valgt at nedsætte alle støvler til 800 og alle sko til 500.
Så jeg fik altså disse smukke heels for kun FEMHUNDREDE kr. – de kostede 3000+/- før. Jeg kunne ikke dy mig, så jeg snuppede dengang også de grafiske ankelstøvlerne Bellville, og Draw i den lange model – begge fra Acne.

Det var en vældig god sko-dag den januardag….suk..

Nå og så til det sure. Jeg har en del sandaler, ballerinaer og støvler fra Rützous samarbejde med Mentor (faktisk 5 par i alt) – og jeg har været super glad for dem alle, indtil jeg i går fandt mit sidste køb fra dem frem fra æsken. I juli købte jeg nemlig et par af de klassiske wedges i lysegråt skind, og sådan her så de ud, da jeg købte dem:

Photobucket

Da jeg tog dem frem af æsken i går, var hele bagstykket, fra den ene syning til den anden (altså halvdelen af skoen) blevet næste rosa!!!!! Øv hvor var jeg sur.

Det lugter lidt af Camilles Rika-historie, hvor hun og flere andre var endt med tasker, der helt havde mistet farven.

Sådan noget skal altså ikke ske med så dyre et par støvler – eller tasker for den sags skyld. Jeg købte dog støvlerne ok billigt på udsalg og gad derfor ikke reklamere over dem, da jeg så ikke ville havde råd til et nyt par. I stedet valgte jeg at farve dem sort med narvsværte, og det gik overraskende godt. MEN – det er jo altså ikke meningen man selv skal i gang med farve og sværte.

Har I selv prøvet noget lignende med sko eller tasker?

Det skal dog for en god ordens skyld lige nævnes, at mine andre modeller holder sig fint, og kvaliteten ellers er god.

Hermed lidt brok og lidt juhuuu fra mig..

Comments
2 Responses to “Something good, something bad”
  1. Emma Lovise siger:

    Det var dog en kedelig oplevelse! Men jeg håber du bliver glad for dem når du nu har været igang med farve og sværte!

  2. Nana siger:

    Ja, det var ret surt. Er faktisk blevet rigtig glad for den sorte model – har haft dem på siden jeg farvede dem. Dog var det svært at få farven helt sort, der hvor støvlerne var bleget, så måske de skal have et par gange.

Skriv et svar

