And the winner is!

Så er det i dag vi finder en vinder af konkurrencen om de 4 mini-lakker fra Essie. Det ville jo ikke være sjovt hvis vi ikke fandt på en eller anden fiks idé til hvordan vi finder vinderen. Nana foreslog mig at man måske kunne inkludere Seksten – min kat. Det var da en glimrende idé tænkte jeg og jeg startede frejdigt med at klippe små sedler med numre på. Pointen var så at hun (Ja, Seksten er hun) på en eller anden måde skulle vælge et nummer med et navn bagpå.

Photobucket
Photobucket
Det startede fint ud.
Men det er bare som om Seksten hellere ville jagte mig end en seddel?

Photobucket

Det endte lidt i kaos og til sidst opgav jeg. Så måtte det jo gøres på den kedelige måde.
Men hov? Hva’ nu det?

Photobucket
Photobucket

Amanda har fået fine fornemmelser og har hentet nr. 1. Hvem sagde katte var arrogante?
Så det må jo betyde at vinderen er…
Photobucket
…Stephanie Thomsen! Hvis du sender os en mail på Fashionmyforest@gmail.com med din adresse så er der en Essie Fall mini-pack på vej til dig🙂
Comments
One Response to “And the winner is!”
  1. Guapizimo siger:

    He he god måde at trække lod på😉 Og tillykke til Stephanie.

Skriv et svar

