Dagens fra min egen hånd

Ja, her kommer så et dagens, om end bedre fotokvali er set før, men sådan er det jo, når man selv skal stå både foran og bagved kameraet. Jeg kan godt se, jeg måske er lidt priviligeret normalt, he he.

Photobucket

Kjolen er fra Gat Rimon, og jeg er vældig glad for den – skønt den kun kan bruges i vinterhalvåret, da den er i uld.
Synes skulderdetaljerne er rigtig fine – på ryggen er der yderligere 3 nitter som lukning.

Photobucket

Efter arbejde i dag, skal jeg et smut på Baresso med et par veninder, det bliver herligt. Og så er det læsning i aften, lidt mindre herligt. God tirsdag.

Comments
5 Responses to “Dagens fra min egen hånd”
  1. Linelein siger:

    Vildt fint outfit, Nana!

  2. Nana siger:

    Thanks Line my love. Og hey, jeg fik selvfølgelig læst din blog, det var smadder hyggeligt at følge lidt med i dit liv:-)

  3. Linelein siger:

    Jamen, det er jeg da glad for! Jeg er dog også tilfreds med ikke at skulle fremstille mit liv som spændende hver eneste dag…😉

  4. Nana siger:

    Jeg kunne da ellers godt bruge lidt mere:-) Har du din egen blog egentlig?

  5. Linelein siger:

    Næ, jeg havde een da jeg var ude og rejse og den dér blogstafet i sidste uge, men ellers ik.

Skriv et svar

