Glædelig J-dag!

I aften er det jo som bekendt J-dag og i den forbindelse holder jeg julefrokost for en bunke gode venner. Har lavet cup cakes med pink frosting og snefnug som alternativ dessert. Gik da egentlig meget godt?

Photobucket

Og så fik jeg min seneste neglelak ind af døren, nemlig Barry M’s Instant Effect. Den giver, som navnet også siger, en lidt sjov effekt til neglene. Har taget lidt billeder her så I kan se hvad den egentlig gør. Jeg har lagt den på Essies Lollipop, som btw er den bedste farve her til jul – den er lige til at spise🙂

Photobucket
Photobucket

Nu er der en flæskesteg, der kalder på mig. Kan I ha’ en god fredag aften!
Comments
3 Responses to “Glædelig J-dag!”
  1. Emma Lovise siger:

    Hvor er det nogle søde cupcakes! Det har du gjort godt! ;)Ha en god julefrokost!

  2. Frederikke siger:

    Har du et link til den neglelak? Den er da for sej!😀

  3. Lise siger:

    Tak! For første gang nogensinde (5. gang er lykkens gang) var min frosting præcis som den skulle være :)Jeg har købt neglelakken over engelsk Amazon, men tror måske den er udsolgt derinde for kan ikke længere finde den. Men Barry M's egen side har den garanteret🙂

Skriv et svar

