Fashionology

Synes ikke I skal snydes for det her tip. Fashionology fylder 1 år og det fejrer de med 25% rabat med koden “happyanniversary”. Jeg ælsker Fashionology og har bl.a. min fuglekranie-halskæde derfra. De har rigtig mange fede ting så jeg synes bestemt tilbuddet er værd at benytte sig af. Koden gælder fra i morgen, 8. til d. 14. november og du får en lille gave med hvis du køber noget i den periode…spændende. Der er desuden fri fragt hvis du spenderer mere end 50 euro🙂

Herunder er lidt af mine favoritter, men kunne sagtens bruge alle deres smykker i min samling.

Photobucket

Skriv et svar

