Så mange tanker…

Ja stilheden er til at mærke på. Jeg har lidt for mange tanker oppe i hovedet i øjeblikket. Jeg skal have fundet en praktikplads og det er svært kan jeg godt sige jer. Det skal ske inden de næste 1½ måned, så må indrømme det giver mig en god portion stress. Tiden går i øjeblikket med at besøge virksomheder, der måske/måske ikke kan brug mig og derefter skrive ansøgninger, der ikke bare er “endnu en” i bunken.

Derudover skal jeg til at finde ud af hvilken overbygning jeg vil tage når jeg er færdig som designteknolog. Skal man rykke rødderne op, flytte fra kæresten og tage til København? Uha det er svært synes jeg!
Hvis nogen af jer nogensinde har stået i lignende situation så kommentér endelig!

Og så lige noget lidt mere moderelateret. Jeg er fast læser af bladet Woman, men havde i det seneste nummer fuldstændig overset 2 rabatkuponer til Vero Modas butikker. De giver hver 20% og pointen er egentlig at man skal give den ene til en veninde. Men det er jeg altså for ego til😉 Jeg er åbenbart ikke den eneste, der har overset kuponerne så hermed er tippet givet videre. De er at finde nederst på side 111 og gælder til d. 10 november så der er lige lidt tid at løbe på endnu🙂
Comments
3 Responses to “Så mange tanker…”
  1. Frida siger:

    jeg stod selv i total praktik-stress situation før sommerferien!Hvis du er klar på at tage til KBH for praktikken – så prøv JEWLSCPH, der havde jeg min praktik og de er super søde. hva studieretning har du egentlig?Fridawww.10diamonds.blogspot.com

  2. Lise siger:

    Jeg er grafisk designteknolog i Aalborg så det er ikke designteknolog i traditionel forstand – altså det er ikke fokuseret på mode :)Har godt nok tænkt på KBH, men der er godt nok langt over bare for 3 måneder…

  3. Frida siger:

    Det er rigtig nok..Men der er alligevel mange fra min klasse (her i Herning), der tog derover for deres praktik.

Skriv et svar

