Sing-a-long

Det er ikke sket så ofte i bloggens levetid, at hverken Lise eller jeg har fået smidt et indlæg ind en dag – men i går fik vi altså hverken vist jer et dagens, et ønskeoutfit, lidt inspiration eller sågar et madfoto. Men hey, det skal der jo også være plads til.
Min “undskyldning” for ikke at blogge er, at jeg passede min yngste niece til om eftermiddagen, så en god del af lørdagen blev brugt på perleplader, legeplads og hygge. Så stod den på en lille lur (det er jo hårdt at passe børn, hi hi), og så skulle jeg i køkkenet sammen med kæresten for at kokkerere lidt godt til aftenens gæster – er dejligt vennepar.

Aftenens outfit, og et close-up af mine smykker (og mig – nu er I advaret), kommer her. Var hoppet i min mørkeblå silkekjole med fine læg fra det feminine, franske mærke Maje. Mærket har desværre, så vidt jeg er informeret, trukket sig fra det danske marked, og det er altså synd og skam. Er du lige som jeg vild med Maje, så kan du shoppe mærket hos Net-a-porter.com – og deres aw10 kollektion er virkelig lækker.

Photobucket

Photobucket
Smykker fra Carré, og blå sten med klo købt af Ditte fra Velvet Snow

Vi afsluttede middagen med en fabelagtig choko-mousse kage – prøv lige at se en bombe!!!!

Photobucket

Det bedste/værste er, at vi har over halvdelen tilbage – tror måske vi skal bruge lidt hjælp for at komme igennem resten. For man smidder jo altså ikke kage ud, det gør man bare ikke.

Resten af aftenen stod på sing-star for fuld udblæsning, til skræk og rædsel for alle naboerne. Og så en omgang DJ-hero. De andre smuttede senere i byen, men jeg har en eksamen rundt om hjørnet, så jeg er nødt til at være frisk til læsning i dag.
Håber jeres lørdag også var god.

Comments
2 Responses to “Sing-a-long”
  1. Guapizimo siger:

    Sikke en smuk kjole!!Og kagen ser ret lækker ud! Du må gerne poste en opskrift 😉

  2. Nana siger:

    Tak tak.. Den er også rigtig lækker (har nemlig stadig en hel del tilbage, da man ikke kan spise så meget af gangen). Det var min veninde,der havde lavet den, men jeg fikser lige en opskift fra hende:-)

Skriv en kommentar