Pletter og kloge-åge briller

Ja, måske en tåget overskrift for nogle, men den indikerer faktisk ret godt, hvad der var i fokus i dagens outfit. Nemlig yndlingscardiganen over dem alle lige pt, min elskede Sonia Rykiel (hvem sagde igen igen igen) med leopletter, og så et par cool kloge-åge briller a la Harry Potter fra norske Miniatyr/.

Her får I et sort/hvid dagens og et close-up af detaljerne..

Photobucket

Photobucket

Sådan et outfit er faktisk et af dem, jeg holder allermest af. Det er simpelt og enkelt, en lækker strik i god kvalitet og et fint print, klassiske skinny jeans (her fra GT) og få, men gode detaljer – samt selvfølgelig mine Rützou wedges.

Genfandt lige mine to brillehalskæder fra Miniatyr/ – de er ret cool og kan let pifte et outfit op. Og så er de unisex, så kæresten lånte lige min Ray-Ban model i dag. Er I interesserede i Miniatyr/, kan brillerne købes lige her. Og der følger selvfølgelig et pixie brilleetui og pudseklud med – der skal jo være orden på sagerne, mini(atyr)udgave eller ej.

Skriv et svar

