På den igen!

Jeg har lige taget mig et par dage under dynen med halspastiller og tykke sokker. Min bærbare har jo som sagt været død og orkede altså ikke at slæbe korpus ind i stuen. I dag er jeg ved at være frisk igen (jeg har fået at vide at stress avler sygdom) og sørme om ikke jeg har fået købt mig en ny computer. Fik min søde kæreste til at bestille den over nettet og hente den. Sådan! Nu er der ovenikøbet blevet installeret Photoshop og diverse andre programmer jeg har brug for til at overleve, så jeg er good to go. Så fik jeg også slæbt mig ned for at hente denne fine tee fra A Question Of, der ventede på mig på posthuset. Er super glad for den – det har de gjort godt.

Photobucket

(ignorer venligst dobbelthage😉 )
Og her er så muligheden for at hilse på vores 3. kæledyr – Næbdyret Perry. De bedste kæledyr er dem der ikke kommer med udgifter😉

Skriv et svar

