Checking in

Har haft virkelig travlt i denne uge med arbejde, så har ikke helt haft tid og overskud til den store omgang blogging – så er det godt man er to om det. Og nå ja, så lurer der også lige en eksamen om hjørnet, så de næste 3 dage kan I finde mig plantet bag et lille bord på CBS’s læsesal, juhhuuu. Sig endelig hej, hvis I ser mig bøjet over computeren.

Anyway, ville lige følge op på Lises glimrende indlæg om eksklusive ringe. Min drømmering er en gammel kending i bloggerland – nemlig YSL’s smukke Arty glass ring. Jeg elsker ringens volume, ekstravagance og næsten barok-agtige look. Og selvfølgelig den fine sten, der findes i mange smukke og farverige eksemplarer. Mine favoritter er den guld med mørkeblå sten og den sølv med grøn sten.
Står pt på venteliste til en ring hos Paristexas – de skulle have fået nogle hjem her i slutningen af oktober, men har endnu intet hørt fra dem. Hvis nogle af jer derude har set ringene her i DK, må I meget gerne smide en kommentar.

Om lidt går turen til familiefødselsdag – mon ikke jeg kan lokke kæresten til at tage et dagens..
Photobucket

Comments
2 Responses to “Checking in”
  1. marsim siger:

    Har selv guld ringen med blå sten og er rigtig glad for den. men ville også mega gerne have en i sølv enten med sort sten eller grøn sten. ved du om paristexas får sølv hjem?

  2. Nana siger:

    Ihh hvor er du bare heldig – misundelse er en grim ting:-)Ved ikke om det bliver sølv eller guld, men de skrev til mig at farverne ville blive coral, grå og hvid. Men det var helt tilbage i september og har ikke hørt noget fra dem siden..

Skriv et svar

