Storm over Jylland

Hvorfor er jeg altid den der tænker “Ja det står ned i stænger og der var en lastbil der væltede i nat pga. stormen – men det stopper sikkert lige om lidt”? Det resulterer i at jeg kommer hjem gennemblødt og iskold fordi jeg insisterede på at gå udenfor iført en tynd kappe og uden paraply. Det skulle jo ende i spontane køb, men denne gang et mere fornuftig et af slagsen. Men først et dagens:

Photobucket

(Top: Vero Moda, cardigan: Weekday, ur: købt i Collage i Bruuns, ring: GT, halskæde: Pieces)

Og så til det snusfornuftige køb – nemlig en ny vinterjakke. Perfekt i mine øjne da den 1. er grå, 2. har den helt rigtige længde og 3. er lige tilpas figursyet. Den er måske ikke så risky som Nanas fine leopard-sag, men til gengæld så tror jeg jeg bliver glad for den i rigtig lang tid. Og til 299,50 i H&M så overlever budgettet nok også🙂

Photobucket

Skriv et svar

