80’s

Ved I hvad der kan redde min dag? Når man har bestilt noget fra USA og der hverken kommer moms eller told oveni! For 14 dage siden siden bestilte jeg 2 t-shirts over 80’stees.com og håbede at pakken, ligesom sidste gang, ikke ville blive fanget i tolden. Jeg må have en skytsengel for alle 5 gange jeg nogensinde har bestilt fra USA har der ikke været ekstra udgifter involveret. Win!

Det er forresten en vidunderlig side med alt hvad man kan ønske sig af t-shirts med print af musikere, tv-serier, film-klassikere og endda også kostumer fra dengang det var før🙂

Photobucket
Photobucket
Jeg er jo lidt en nørd så disse 2 er lige mig. Darth Vader er der vel ingen tvivl om hvem er (forhåbentlig!), men den anden er måske en gåde for nogen. Tjek det her og så giver det måske lidt mere mening. Jeg synes i hvert fald det er klasse😉

Skriv et svar

