Buys: H&M

For et par dage siden modtog jeg en herlig pakke med et par skønne sager fra H&M – her er indholdet:

Photobucket

Strikken har jeg i den blå version, og jeg er simpelthen så glad for både kvaliteten, de fine farver der er vævet ind i hinanden, og så det oversize look der er perfekt til læderleggins – så jeg måtte have den nude version også.. Nå ja, og prisen på 99 kr. er da også helt ok.

Herudover købte jeg den fine og meget feminine clutch med små chiffonroser – den minder mig om den smukke rose-kjole fra H&M meget populære The Garden Collection. Fortryder stadig at jeg ikke købte kjolen med hjem dengang, for den sad rigtig godt, og den røde farve er jo så smuk. Meeen var bange for, at jeg ikke ville få den brugt helt nok. Men se bare hvor adorable Miss Jeanett er her.

Photobucket

Og endelig måtte jeg jo have fat i de meget ombloggede heels med kæmpe plateau. De er et ganske fint alternativ, indtil jeg finder de perfekte plateau-pumps – men fååårk de er nu høje. Det er ikke hverdags-sko – i hvert fald ikke hvis dagen indebærer cykling, brosten, våde veje og lign.
Har I snuppet noget godt for nyligt?

Photobucket

Comments
5 Responses to “Buys: H&M”
  1. Modekolibrien siger:

    Jeg har tænkt på at købe dem men er allerede 1.80 høj så tror jeg bliver en kæmpe. heheMen er de gode at gå i? Vi er blevet faste læser af de blog.Tjek vores blog og bliv evt. følger af google eller bloglovin :-D/Rikke Modekolibrien.dk

  2. Lise siger:

    Sig mig engang…går jeg ikke i klasse med dig?😀

  3. Nana siger:

    Jamen tak for det, jeg skal nok tjekke den ud..Ja, så bliver du jo en del højere – men se bare på Acie, hun er jo ikke bange for at være høj, så man kan sagtens.. Og til gengæld er jeg så lidt misundelige med mine korte stænger på 1.63. Men jo de virker faktisk til at være overraskende stabile på trods af stilethælen.. Men det er nok mest sko jeg vil bruge, når jeg skal sidde en del ned – fx på restaurant. Lise – jeg regner med det spm var til Modekolibrien ikk???

  4. Lise siger:

    Ha ha jo! Ville synes det var mystisk hvis du pludselig dukkede op i min klasse😀

  5. Nana siger:

    Ha ha, præcis…

Skriv et svar

