I’m back

Photobucket

Det var ikke mange timers søvn, jeg fik i nat, for eksamen stod for døren (det går altid meget pludseligt op for mig, sjovt nok). Det gik heldigvis godt og adrenalinen giver altid et skud energi, så jeg har holdt den kørende – indtil nu, hvor jeg er ved at kunne visualisere Ole Lukøje ganske klart.

For at fejre at jeg nu igen er “vendt tilbage til livet” og ikke skal sidde og kukkelure på læsesalen, så fik jeg fine blomster af min kæreste, og vi hentede dejlig mad fra Cofoco. Love the brown paper bag..

Billeder af et par nye køb følger..

Comments
2 Responses to “I’m back”
  1. Maria siger:

    Tillykke med overstået eksamen!Kh,M

  2. Nana siger:

    Thanks sweet Maria.. Nu er jeg til gengæld ekspert i at forstå hvordan vi søger at skabe mening i livet igennem de varer vi forbruger. Dvs: Køb af meget smukke stiletter fra Givenchy = meget foxy lady = ja tak..

Skriv et svar

