Undesirable No. 1

Et dagens taget lidt tidligere (inspireret af Nana, der beviste at det der med spejle er helt legalt) med A Question Of tee, mine bløde Provider silkebukser og cardiganen fra Weekday jeg nærmest bor i for tiden.

Photobucket


Det eneste jeg har lavet udenfor min lejlighed i dag er at kigge på andre lejligheder. 4 styks blev det til så nu skal indtrykkene lige synke ind. Den ene ejendomsmægler spurgte modigt om jeg mon fejrede Harry Potter premiere med både sort, lang kappe og disse ringe (fra H&M):

Photobucket

Temmelig modigt spurgt synes jeg alligevel🙂 Må dog skuffe hende, havde faktisk slet ikke tænkt over det. Dog glæder jeg mig til mandag (min fødselsdag!) hvor jeg hiver kæresten med i biografen. Har endelig fået ham med på Potter-bølgen efter jeg tvang ham til at se 6’eren. Ha ha🙂
Nu vil jeg hoppe i min kærestes sweatpants og måske lege lidt med neglelak. Fortsat god onsdag aften!

Photobucket

Skriv et svar

