Young and urban, that’s me!

Jeg er rigtig glad for A Question Of’s t-shirts så derfor synes jeg lige jeg vil vise jer 2 af de nyeste tilføjelser i webshoppen.

Fidélité er designet af Art Director Kasper Nyman, der også har designet den smukke Innocence-tee Trine har på her. Han gør det godt, det der med at skabe fine print til t-shirts, og han har også sin helt egen shop lige her.

Young Urban er kreeret af Kristina Dam, der også designede den famøse Eco Yuppie-tee. Det er faktisk den jeg hælder mest til i øjeblikket.

Photobucket
Photobucket

Det er virkelig t-shirts i lækker kvalitet så mit næste køb i den boldgade bliver helt sikkert derfra. Hvilken er jeres favorit?

Skriv et svar

