Lige nu…

… blogger jeg fra Baresso’s bløde lædersofa, mens jeg venter på en veninde.. Arhh, rart at slappe af efter en lang dag – synes stadig jeg er lidt mærket efter eksamens-ræset.

Her får I dagens fra i går, hvor jeg havde min nye strik på fra H&M – er altså virkelig vild med den, om end nogle måske vil synes, der er lige lovligt meget mormor over den. Men sat sammen med læderpants og støvletter, så synes jeg den kommer fint til sin ret.

Photobucket

Som jeg skrev på bloggens fb-profil i går, så kom jeg til at gå i H&M i går = farlig situation. Har I set hvor meget lækkert festtøj de har fået denne sæson? De har virkelig oppet sig efter min mening. Så fik shoppet 3 herligheder til festgarderoben, og mine julefrokost outfits er dermed sikret, pyha. Skal nok vise mine erobringer frem – har faktisk en af dem på i dag, for hvem siger man ikke kan være lidt festlig til hverdag. Til gengæld måtte min leojakke ryge retur, havde simpelthen ikke fået den brugt. Men sådan er det jo – noget ryger ud og andet ind..

Skriv et svar

