My House

Photobucket
Photobucket

Jeg elsker at udskifte billederne i mine billedrammer og de har lige fået ny plads her på billedhylden ved siden af min ene vetaranbil. Min kæreste syntes mine hoptimister var lidt for interessante så de kan ikke hænges op længere. Så også ny plads til dem.

Photobucket
Vores slikautomat. Vi har adskillige gange tænkt på at fylde den op, men det er bare som om det aldrig bliver til noget. Men julen giver vel den perfekte anledning?

Photobucket
Min ugle, købt på loppemarked i New York. Så vidt jeg kunne forstå udskåret af en eller anden nød (som i nød, der hænger på et træ😉 ) fra Venezuela. Jeg synes bare den er fin.

Photobucket
Og så lige til sidst mine marachas. Min far rejser meget så disse er taget med hjem fra…Afrika? Eller var det Mexico? Ja ja, jeg er i hvert fald glad for dem.

Skriv et svar

