Når vejret er trist…

…nægter jeg altså at tage ordentlig (læs: pænt) tøj på. Jeg bliver indenfor i varmen og laver overspringshandlinger så jeg ikke behøver gå udenfor for at lave vigtigere ting. Som f.eks at købe kage. Det gik pludselig op for mig at jeg får gæster mandag og i morgen er det jo søndag, så måtte hellere få fingeren ud. Netto, here I come.

Anyways, min pointe er at jeg ælsker smykker. Man kan ligne l*** og alligevel give sit outfit kant og vise at man ikke er helt ligeglad ved bare at smide nogle fierce smykker på. Love it.

Photobucket

Skriv et svar

