I looove weekend

Jeg tjekker lige ind lidt sent her lørdag nat. Har været på besøg hos svigermekanikken hele dagen, så lørdagen er blevet brugt på hyggelige ture i det meget kolde vejr, and med det hele og kaffe og kage, jo jo da. Og nu kan jeg jo lige så godt blogge lidt mens naboen fyrer godt op under Suspekt, så væggene sitrer – måske er han færdig med at feste, når indlægget er skrevet – or maybe not!!

Her kommer i hvertfald et dagens jeg endnu ikke har fået lagt op. Har været nødt til at lege en hel del med billederne, da de ikke er de bedste i forhold til lys og placering. Håber I kan få lidt ud af dem..

Photobucket
Kjole: Sonia By Sonia Rykiel, cardigan: Vila, wedges: Rützou, tørklæde: Magasin

Photobucket

Photobucket

Det var vanskeligt at vælge tøjet den morgen, da jeg både skulle på arbejde, til et vigtigt møde og ud at spise om aftenen. Løsningen blev min Sonia-kjole i silke og velour, wedges, et leo-tørklæde og så en tyk cardigan i dagstimerne – om aftenen røg den og tørklædet af og jeg supplerede op med et par voluminøse øreringe.

Jeg tænkte på, om I havde nogle ønsker i forhold til at få et lille kig i min garderobe – fx sko (nok flere etaper, hi hi), tasker, smykker mv?? Hvis ikke må jeg jo selv udvælge.

Nighty

Comments
One Response to “I looove weekend”
  1. Linelein siger:

    Det lilla billede er super cool og artsy! Men med så blæret et kamera burde det da ikke være svært at tage gode, fokuserede billeder?Og nåja. Jeg kunne godt tænke mig at se vinteregnede sko (til både hverdag og fest) og smykker!🙂

Skriv et svar

