Jewellery Part 1

Som beskrevet her vil jeg det næste stykke tid vise lidt frem fra garderoben. I er meget velkomne til at komme med forslag til, hvilke af mine mange skatte I godt kunne tænke jer at få et nærmere kig på.

På opfordring vil jeg starte med mine smykker. Da jeg har ret mange at vise frem, vil jeg i dag starte ud med mine ringe.

Som så mange andre bloggere kan jeg ikke nøjes med ét smykkeskrin – jeg har derimod primært tre, som jeg bruger flittigt: En lakæske hjembragt fra Kina, en hjemmegjort æske beklædt med det fineste, mønstrede papir, som jeg har fået af min mor, og så denne:

En fin, gammel metaldåse fundet på et loppemarked.

Photobucket

Heri har jeg forskellige æsker, som indeholder de smykker jeg primært bruger til hverdag.

Photobucket

For alle mine smykker gælder det, at de gerne må skille sig ud fra mængden og have et humoristisk islæt. Samtidig er det dog vigtigt, at de er rimelig minimalistiske og enkle i materiale og design (ikke for mange farver og materialer på én gang).

Photobucket

Mine sølvringe som både har referencer til dyreverdenen og et mere feminint univers.
Ringe fra hhv. Pede & Stoffer (de to øverste), Carré Copenhagen og OZ.

Photobucket

Mine guldringe er mere girly med blomster og sten.
Ringe fra Carré Copenhagen (til venstre) og Pilgrim.

Photobucket

Og endelig de lidt vilde og sjove, der ikke kommer på så tit, men som er gode at have hvis et helt sort outfit skal spices op.
Store ringe fra Friis & Company, sølvring fra H&M.

Mange af ringene har jeg fået af min kæreste, så de betyder selvfølgelig en del for mig. Jeg holder mig normalt til enten sølv eller guld – jeg er endnu ikke hoppet med på bølgen med at blande de to materialer.

Jeg skal til træning nu, men i aften vil jeg poste et indlæg omkring et par ringe, som jeg med glæde ville tilføje til samlingen.

Comments
One Response to “Jewellery Part 1”
  1. The work has some indubitable professionalism on it. Nice done.

Skriv et svar

