Wishes

Ih det er altså lidt for nemt at følge op på mine garderobe-kig, for der er simpelthen så mange fine styles, smykker og sko, der vil være perfekte i det allerede bugnende klædeskab.

Har fundet frem til et ur, der er så pænt, så pænt efter min mening. Normalt har jeg ikke været så meget til rødguld – men synes det klæder uret fra Michael Kors fortrindeligt.

Photobucket

Uret er råt og chunky – lige som jeg vil have det – men farven er feminin og komplementerer derfor det maskuline look. Uret står i 1575 kr. og kan købes liges her.

Uhhh, men så blev det også svært at vælge, da jeg nåede til øreringene. Har lavet en lille collage med 4 stk smuksakker.

Photobucket
Øreringe med slanger, dødningehovede og biller – alle fra Asos.com til 93, 296 og 111 kr.

Øreringene fra Mawi er simpelthen så smukke og eksklusive. Er vild med farverne og de slebne sten. De vil gøre sig godt til en julefrokost med en sort, stram tubekjole, mørkeblå pumps i satin eller ruskind og en lækker clutch, gylden makeup og løse krøller. Oh la la, julesnaps here I come. Øreringene kan købes hos Stylepaste.com til 1895 kr.

Comments
2 Responses to “Wishes”
  1. K - J'adore siger:

    Jeg er ret vild med uret🙂 Det er super cool…

  2. Nana siger:

    Ja, jeg er desværre også blevet lidt for vild med det.. Håber det også fås efter jul.

Skriv et svar

