Julefrokost-outfit

Havde en skøn aften/nat med mine bedste venner fra studiet, glade mennesker, julemad, skønsang og masser af dans. Det bliver nok også min sidste julefrokost på studiet, så det var herligt at mindes de gamle dage, hvor man lige var startet på de første semestre, og det hele var så nyt. Nu kan vi alle de gode, gamle marxistiske og sociologiske sange udenad, og færre og færre fra vores årgang dukker op til festerne – ja nogle er endda ved at være færdiguddannede, puha..

Nå men tilbage til det vigtige – mit outfit. Jeg prøvede at tage en tee inden under kjolen, men forgæves. Alle min tees er med print, så det poppede altså med op over kjolen, og det var ikke meningen. I stedet snuppede jeg min festlige pailliet-cardigan fra Mango og en tylhårbøjle fra Holly Hepburn i håret, og ja, så blev det nu meget fint. Men må altså prøve det med kjolen, så snart jeg får investeret i ordentlige t-shirts uden print. Kan I anbefale nogle mærker, så smid endelig en kommentar.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Er ret vild med kjolen fra H&M – den har nogle fine drapperinger i stoffet, og så kostede den kun 179,-. Her bagefter kan jeg se, at jeg slet ingen smykker fik på – sådan kan det gå, og heldigvis er min tyl-accessory også fin.

Skriv et svar

