Nok er nok!

Det er som om at sneen var sjov nok de første par dage. Lidt charmerende er det da at få snefri, at spise brændte mandler og kunne blive indenfor og se det langsomt dale ned og “ih” og “åh” hvor er det fint. Men nu må det gerne stoppe! Som i lige nu. Jeg undskylder for mut ansigt på første billede, men ved I hvad? Jeg var mut. Jeg havde planlagt at skulle købe alle mine julegaver i dag, nu da DSB ikke gad transportere mig i skole i morges. Men nej, kun 2 gaver blev det til før jeg gav op og kæmpede mig gennem sneen og ventede på busser, som aldrig dukkede op. Jeg havde nemlig ikke lige taget højde for det dersens snefygning. Det var der ikke nogen der advarede mig om, men jeg blev klogere.

Photobucket
Men altså, på min krop blev det i dag til denne lange vest jeg købte for 80 kroner i Bestseller. Altså dengang verden endnu ikke var gået i stå – i September var det vist. Den er genial til at varme ryggen (Lise, 80 år) og så har den bare den helt rigtige bordeaux farve. Perfekt til en dag som i dag.

Skriv et svar

