Stunning Saturday

Hello, håber I alle har haft en lige så herlig lørdag som mig. Har været ude og kigge butikker her på Østerbro med min kæreste, og det var en super hyggelig tur, hvor vi fik sludret med flere af ekspedienterne (vi kender en del af dem, vi sludrer ikke bare med “fremmede”), kigget på lækre sager i meget lækre butikker og drukket te.
Her får I lige dagens outfit – var lidt optimistisk med støvletterne, for det var godt nok glat.

Photobucket
Frakke: H&M, tørklæde og vanter: Black Lily, net: Baum und Pferdgarten, støvler: H&M

I OZ var min kæreste så sød at give mig en adventsgave – hvad det er, får I først at se i morgen, når det er 2 søndag i advent. Men jeg kan afsløre, at det bliver min lille erstatning, indtil jeg får fingrene i Arty fra YSL. Prøvede forresten også ringen med fuglehoved fra Bjørg, men hmm, ved ikke helt om den passede til mig/mine fingre. Men den var kanon flot udført og lækker i kvaliteten – ligesom de andre styles. De havde pt. kun 2 str tilbage, en 52 og så en lidt større – så skynd jer, hvis I skal have den.

Photobucket

I OZ spottede jeg også, at de har fået produceret deres egne hatte i en super god og eksklusiv kvalitet. Der var de klassiske herrehatte i bl.a. brun og grå – og så en super fed sort hat med bred, hård skygge – alle til kun 250 kr. Pengene er jo små op til jul, så jeg valgte, at den sorte hat måtte komme med mig hjem som decembers nok eneste mig-køb. Nu mangler jeg kun en lækker fasanfjer eller lign.

Photobucket

Advarsel:Watch out for close-up.
Er sikker på at jeg og min nye hat nok skal blive gode venner. Så er dilemmaet bare -kan man have hat på indendørs? Trine har valgt, at det kan man godt, så nu må vi se om jeg følger i hendes fodspor.

Photobucket

Comments
4 Responses to “Stunning Saturday”
  1. Maria siger:

    Det er altså også en laber hat! Og så cool, at OZ har fået produceret deres helt egne. Glæder mig til at se din adventsgave i morgen :)/Maria

  2. Nana siger:

    Ja, det virkelig cool, og så endda til de overkommelige priser. Hatte i genbrugsbutikker koster jo snart lige så meget. Glæder mig også selv til at pakke den ud – det må jeg nemlig først i morgen:-)

  3. Anna siger:

    Virkelig fed hat!(-:xxAnnahttp://onlybelieveonit.blogspot.com/

  4. Nana siger:

    Tak Anna, er også glad for den.

Skriv et svar

