Lovely Lunch

Er lige kommet hjem fra en hyggelig julefrokost med dejlig mad og godt selskab. Kæresten nåede at snuppe et billede af dagens outfit, inden vi strøg ud i snevejret (som godt lige må tage en slapper snart, tak). Endnu en af mine elskede Sonia-kjoler kom på – her med en cardigan mod kulden.

Photobucket

Og ja, sorry for den ofte lettere tilpakkede baggrund, men vi har faktisk ingen hvide vægge uden et eller andet forstyrrende element.

Vil lige vise jer, at jeg har fået installeret et fedt program, som fine Emily også bruger, og som giver billederne et skær af gamle dage og gulnede fotografier i sløret tilstand. Vældig sjovt og finurligt, selvom jeg nu forbinder billederne meget med Emilys blog – men derfor kan jeg jo godt have et fotografi i samme stil engang i mellem.

Photobucket

Havde jo lovet at vise min adventsgave frem, men kameraet er løbet tør for batteri, så I må lige vente. Man kan dog lige skimte noget gyldent i billedet.

Håber I alle har haft en dejlig (og lidt for kort) weekend.

Comments
2 Responses to “Lovely Lunch”
  1. Guapizimo siger:

    Jeg misunder din fine kjole!

  2. Nana siger:

    Åh tak, er også glad for den. Det er godt med gode køb i skabet, når pengene er små:-)

Skriv et svar

