Glimmerstads og julefred

Dagens med masser glimmer og min nye tee fra AQ. Har en frygtelig masse ting jeg skal nå i dag. Har sågar udarbejdet mig en (laaaang) liste som jeg kan krydse af ved. Den består bl.a. af gaveindkøb, praktikhalløj og posthusbesøg. Pga. min klodsethed kan jeg ikke komme i skole og jeg har et projekt, der i dén grad mangler at blive arbejdet på. Fornemmer I jeg er stresset?

Photobucket
Photobucket
Jeg vil så vidt som muligt ikke fylde bloggen op med negativitet så jeg har været lidt stille over weekenden, mens jeg lige fik talt til 10. Tror jeg er good to go igen og så må julefreden gerne indfinde sig. Føler jeg er den eneste der er stresset, men det kan da ikke passe? Sender i hvert fald en kærlig tanke til alle eksamensfolk – you can do it!

Skriv et svar

