Dreaming of spring

Jeg ved godt det er en smule tidligt at begynde at tænke på foråret. Men den her gang vil jeg altså være forberedt og der er især én tendens jeg ikke helt ved hvordan jeg skal bruge. Nemlig “farven” hvid.

Jeg har samme farve alle årets 365 dage, som sjovt nok også er hvid. Derfor er jeg meget i tvivl om jeg overhovedet vil få brugt trenden. Den eneste måde jeg tror jeg vil kunne bruge farven er ved at kombinere med jordfarver eller noget metallic. Det første er nok det mest sandsynlige.

Et drømmeoutfit ville nok se sådan her ud. Den hvide klassiske skjorte, lidt længere så den kan bruges som kjole. Accessories, der er subtile, men har kant og gør at jeg ikke føler mig alt for pæn. Kan lige forestille mig det til en sommerfest med en drink i hånden. Så må jeg bare håbe på brune stænger for at fuldende looket.

Photobucket

Skjortekjole: Carven, sko: Finsk, halskæde: Noemi Klein, taske: Rocio Sheva, tørklæde: Gucci

Skriv et svar

