Nytår på budget

I øjeblikket sidder de fleste sikkert og er i gang med noget hvor ordene “eksamenspanik” eller “gavestress” indgår. Men der er faktisk under 3 uger til nytårsaften, så jeg har tænkt mig her at give nogle bud på den kommende nytårskjole, som kan købes over nettet.

Jeg må indrømme jeg har sagt fra overfor nytårsræset i år, så ingen overdådige fester eller store kjoler til mig. For det er som om man altid bliver skuffet? De sidste par år har faktisk ikke været nogen yderligere successer. Men anywho, jeg elsker netshopping and so should you.
Først er her 6 kjoler til under 500. Det er præcis det beløb jeg selv max vil give for en nytårskjole, men vender fygteligt tilbage senere med gode køb til over 500.

Photobucket

3 øverste alle fra Asos.com til hhv.: 404 kroner, 308 kroner, og 404 kroner
Nederst fra ventre: Miss Selfridge: ca. 450 kroner, Miss Selfridge: ca. 350 kroner, Rare hos Topshop: ca. 350 kroner
Jeg mener bestemt at en nytårskjole ikke bare skal være en LBD tilsat nogle smykker. Nej, hvis det står til mig skal kjolen have lige dét ekstra der gør at den ikke ligner alle de andre. Detaljer som fjer, pailetter eller tekstur gør at din kjole ikke er som venindens og ikke er noget du ville have på til en tilfældig bytur.

Skriv et svar

