The day after…

… en fantastisk julefrokost, det er hvad lørdagen har været for mit vedkommende. Jeg var til julefrokost med mit arbejde i går, og der blev godt nok sunget, spist, drukket og danset igennem i selskab med 120 mennesker og et fantastisk band. Elsker bare sådan nogle fester, hvor der bliver givet los på dansegulvet, og mænd og kvinder i alle aldre laver deres bedste “Vild med Dans” mooves. Men en 13 timers julefrokost er også hård at komme sig efter, så har hygget med kæresten i dag, bagt vanillekranse, set MTV og slappet den, som man nu gør dagen derpå.

Her kommer et billede af mit outfit – om end det kun fanger halvdelen af mig og hele min utrolig kedelige elinstallation i gangen, sorry for that folks.

Fik desværre ødelagt min udvalgte julefrokost-kjole om morgenen (lad være med at stryge velour, det går ikke), så hoppede i stedet i min grønne kjole fra Paul & Joe. Det er nu rart med kjoler, der ikke kræver den store stylingtur – jeg satte blot et bånd i taljen og et par gyldne ringe til. Og ja så en lille cardigan, for der var jo et par arbejdstimer inden festen.

Photobucket

Photobucket

I morgen bliver der gang i den her i lejligheden, da jeg får 10 piger på besøg til gløgg og æbleskiver = hygge og snak i overflod. Kæresten må hellere vogte sig..

Skriv et svar

