Christmas time and sweet girls

Syv timer, adskillige liter gløgg og et læs æbleskiver senere, er jeg nu igen alene (med kæresten) i min lejlighed, efter at mine dejlige studieveninder har været på besøg til godter, masser af snak og grin – herligt. Man skal ikke undervurdere godt selskab på sådan en isnende kold søndag..
Nu skal jeg lige smække noget meget hurtigt pizza-værk sammen (måske inspireret af Emilys lækre opskrifter???), og så står den på en film og en lun dyne – og tja, det var vist den weekend.

Dagens outfit bestod af en lun uldbluse og læderkjole fra BZR..

Photobucket

Og dagens detaljebillede: Hjemmegjort armbånd med filtkugler (fra pakkekalenderen og mor) lyste op i alt det sorte.. Min nye neglelak i farven Hot Coco kan også skimtes, den er vældig fin og vinteragtig, men skal som de fleste Essielakker have 2-3 lag. Er blevet lidt lun på de mere rødlige nuancer efter at have set Lises samling, men det bliver vist en gang efter jul..

Photobucket

Comments
2 Responses to “Christmas time and sweet girls”
  1. Linelein siger:

    Ih Nana, det var så hyggeligt!Og virkelig fedt at se din lejlighed, der bare er alt for lækker og tjekket (selvom jeg stadig mener, at man skal dømme – og derfor sortere! – bøger efter deres indhold og ikke deres omslag😉

  2. Nana siger:

    Ha ha, det kan der jo være noget om.. Er normalt heller ikke den store fan af systematik, men ih hvor ser det nu alligevel pænt ud med blå og grønne bøger for sig.. Og du er meget velkommen en anden gang Miss L

Skriv et svar

