Når galskaben tones ned…

Her er som lovet en lille collage over kjoler til mellem 500 og 1500 kroner, jeg mener ville gøre sig godt nytårsaften. Og som alle kan findes på webshops rundt omkring, for øvrigt.

Skal jeg give mere end de sædvanlige (max) 500 jeg afsætter til nytårskjolen, toner jeg det lidt ned. Ingen fjer. Ingen leopard. Og ikke for mange crazy pailetter. Det er af den simple årsag at jeg skal kunne bruge den igen til andre fester, hvor tonen måske er en lidt anden, end til årets største fest.

Photobucket

Øverst til venstre: Pailletkjole fra Rise: ca. 600 kroner, langærmet kjole fra Warehouse: ca. 700 kroner, oneshoulder-kjole fra Topshop: 850 kroner, maxikjole fra Aqua (Asos): 1300

Skriv et svar

