Something pink

Startede min onsdag morgen med at bage vanillekranse, da det er min tur til at have julegodter med på arbejdet. Senere står den på julehygge og banko med en veninde hos mine tidligere kolleger ved Triercopenhagen.com.

Vil lige vise jer et snapshot at et nyt køb fra Urban Outfitters – det blødeste og lune tørklæde med frynser og tofarvet leoprint. Jeg elsker det allerede og elsker endnu mere, at jeg fik det til en rigtig god pris her i den ellers så dyre juletid.

Photobucket

Skriv et svar

