Åh Brenda

Photobucket
Kæmpede mig igennem sneen i dag for at købe julegaver rundt om i byen – not funny I can tell you.
Hvad der hjalp en smule på ufremkommelige veje, våde vanter og et formentlig ret hærget ansigt, var dog, at mine små kolde fingre fik lov til at ae denne fine Brenda zip chain taske fra Mr. Wang i den smukkeste gyldenbrune nuance. Ja, tasken er langt fra en ny spiller på taskemarkedet, men wow den fanger altså virkelig, når man står med den i hænderne. Læderet er perfekt vasket, detaljerne rå og størrelsen passende til en shoppetur eller a night out in the town.

Åh ja, hvem der bare kunne snuse lidt hos f.eks. Camille og liiiige låne hendes Brenda.. Hmmm, går nok ikke.. Den kommer nu ikke på min ønskeliste, for det ville nok være utopi – i morgen skal jeg til gengæld vise jer nogle af mine lidt mere realistiske julegaveønsker.

Skriv et svar

