Julebanko og fine sager

I går var jeg som sagt til det hyggeligste julearrangement hos Triercopenhagen.com i deres showroom på Amager. Arrangementet var flot sat op med både shopping (og minus 25%) blandt de mange fede styles og accessories og efterfølgende banko og julegodter. Og her var ikke blot tale om almindelig banko med chokolade og ænder (gamle damer, go home), nej der var sørme bløde præmier i form af herligheder fra f.eks. Sonia Rykiel og Gat Rimon og live underholdning fra to gæve bankogutter, der både råbte numre op og spillede musik undervejs. Vældig sjovt og et godt afbræk her midt i juletravlheden.
Jeg vandt desværre ingenting, da jeg blev nødt til at tage tilbage til arbejdet igen.

Har lavet en lille billedkavalkade, der bl.a. indeholder nogle af mine favoritter fra Trier’s showroom.

Photobucket

Gløgg og æbleskiver i lange baner var flot stillet op.

Photobucket

Showroomet var fyldt til randen med shoppelystne piger.

Photobucket

Underskøn taske fra See By Chloé i en smuk pink nuance – tasken har været udlovet i Trier’s daglige julekonkurrence – har du mon vundet den??

Photobucket

Partybag i det blødeste velourstof og med lille kvast – igen fra See By Chloé. Fås også i en vild leopard.

Photobucket

Var meget vild med denne rå Wang-inspirerede taske fra Iro i lyst skind. Tasken har en rem i metal og cool nitter i bunden – den måtte vældig gerne sidde på min arm.

Photobucket

Chunky og quiltede støvletter fra Sonia Rykiel.

Photobucket

Som sagt var der gode præmier på højkant i bankospillet – en heldig lady løb af sted med denne fine prikkede cardigan fra Sonia By Sonia Rykiel.

Photobucket

Er inde i en leoperiode, hvor jeg simpelthen forguder alt i det dyreprintede materiale – så ja tak til denne dobbeltradede jakke fra Sonia By Sonia Rykiel.

Var også selv hoppet i lidt leo, da jeg straks måtte indvie mit nye bløde tørklæde i skarp pink. Her tilsat kjole fra Sonia By Sonia Rykiel og cardigan fra Weekday.

Photobucket

Comments
3 Responses to “Julebanko og fine sager”
  1. Alberte siger:

    Godt nok fin taske (see by chloe) – ved du mon prisen på den eller navnet på den?Alberte

  2. Guapizimo siger:

    Jeg ville rigtig gerne have været med til arrangementet, synes det var et godt initiativ, jeg havde dog et barn med fødselsdag igår, så det kunne ikke lade sig gøre.

  3. Nana siger:

    Hej Alberte, ja tasken er bare så fin – faktisk pænere in real life. Den koster 1499,- og her er et link til den:http://triercopenhagen.com/en/sophisticated-velvet-crossover-by-see-by-chloe.htmlGuapizimo: Ja, børnefødselsdage er nu engang også vigtige og ikke mindst hyggelige at afholde. Mon ikke de finder på noget ligende igen i det nye år – dog nok uden julebanko. Tænkte på om det ikke var på tide vi kom på hinandens bloglister;-)??

Skriv et svar

