Vilde ungdom

Min fredag er rimelig stille. Jeg var hjemme sent i aftes og smed mig selv i seng med det samme. Det var en laaang tur og jeg er bare ikke den slags menneske, der kan sidde stille i 8 timer. København var dog en dejlig by, som altid. Men at der absolut altid skal være snestorm når jeg besøger den, er jeg temmelig træt af. Det endte da også med flere styrt og det resulterede i en hofte, der er helt og aldeles smadret. Seriøst, jeg kan knap nok gå. Det er virkelig ikke fair når man endelig havde mulighed for at komme i shoppe-himlen med Urban Outfitters, Topshop og Zara. Kunne ikke overskue trapper i UO og Topshop var proppet, så det blev Zara og fik da en lille ting med hjem derfra. Skal jeg nok vise frem på et tidspunkt.

Jeg har også “investeret” i en chokoladekage fra Amo (som forresten er en af mine bedste veninder) og har tænkt mig at pleje min hofte og min julestemning med kage.

Photobucket

Det er faktisk begrænset hvilke spændende aktiviteter man kan lave siddende, men fik da endelig bakset en slags juledekoration sammen. Min kæreste kalder det en “Alt For Damerne”-dekoration. Guderne må vide hvad det så betyder.

Skriv et svar

