Hvis I var ludobrikker, var I så slået hjem nu?

Min aften bliver brugt på taco-chips, mars og Den eneste Ene, som jo er den ultimative danske komedie. Dejlig livsbekræftende🙂

Photobucket
Dagen er brugt på at ræse Djursland rundt efter et juletræ til min mor. Det er ikke nemt med skadet hofte og 12 minus grader, men vi fandt dog et til sidst. Uden top – altså ikke noget sted til stjernen. Så vi måtte i gang med kreativiteten, saven og silkebånd. Til sidst så det helt tilforladeligt ud, men min hofte spasser nu helt ud og jeg kan bogstavelig talt ikke gå mere. Så nu ligger jeg her og…stener, tror jeg man kalder det.
Derudover er mit dankort spærret efter jeg i går glemte min pinkode da jeg var inde at Klovn – The Movie. Gode venner (med fungerende dankort) reddede mig. Som alle andre der har set filmen synes jeg den er fænomenal. Har aldrig i mit liv grinet så meget i 1½ time i træk. Ugens anbefaling, men den er dog ikke for sarte sjæle.

Photobucket

Skriv et svar

